Volwassenen
Kinderen 2-12 years old
Baby 0-2 years old

Algemene voorwaarden

1. Bereik

Deze algemene voorwaarden zijn tussen u en Hotel De Orangerie en zijn van toepassing op alle boekingen van hotelkamers in Hotel De Orangerie. U stemt ermee in dat u te goeder trouw reserveringen zult maken voor legitiem gebruik door u en uw uitgenodigde gasten en niet voor enig ander doel, met inbegrip van maar niet beperkt tot doorverkoop, ontoelaatbare toewijzing of plaatsing op websites van derden, of het maken van speculatieve, valse of frauduleuze reserveringen of enige reservering vooruitlopend op de vraag.

2. Kamerprijs en toeristenbelasting

De kamertarieven die zijn overeengekomen toen je reserveerde, zijn van toepassing op je boeking. Maaltijden, drankjes en andere extra's zijn niet bij de kamerprijs inbegrepen, tenzij anders overeengekomen. Alle kosten zijn inclusief btw en worden weergegeven en moeten worden betaald in de lokale valuta. De kamertarieven moeten vooraf worden betaald bij niet-restitueerbare aanbiedingen, alle andere kosten moeten bij het uitchecken of inchecken worden betaald. Op alle boekingen is toeristenbelasting van toepassing.

3. Annulering, wijzigingen en no-show

We hebben flexibele en niet-restitueerbare tarieven. Voor de flexibele tarieven is annulering van de reservering mogelijk tot 15:00 uur, vier dagen voor aankomst, tenzij anders aangegeven bij de reservering. Als je je reservering na 15:00 uur, vier dagen voor aankomst, annuleert, brengen we het volledige bedrag van de reservering in rekening. Piekperioden kunnen extra annuleringsbeperkingen hebben, waarover je wordt geïnformeerd op het moment van reserveren. Met een niet-restitueerbaar tarief is het niet mogelijk om je reservering te wijzigen of te annuleren, en het totale reserveringsbedrag inclusief toeristenbelasting wordt direct van je creditcard afgeschreven. Als u een kamer hebt geboekt via een reisbureau of een online reisbureau (zoals Booking.com), moet u uw boeking annuleren of wijzigen via het bureau dat u hebt gebruikt om de boeking te maken.

4. Check-in

Inchecken kan vanaf 15:00 uur. In het geval van een vroege aankomst raden we je aan om naar ons hotel te komen en we zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk in te checken. Als dit niet mogelijk is, slaan we je bagage graag voor je op. Op deze manier is het mogelijk om van Brugge te genieten en op een later tijdstip in te checken. We vragen je om ons van tevoren te informeren over je aankomsttijd, en in het geval van een late aankomst na 22:00 is het essentieel dat je contact met ons opneemt om een "no-show" en de bijbehorende kosten te voorkomen, en zodat we je de toegangsinstructies voor de kamer kunnen geven.

5. Check-out

Uitchecken kan tot 11:00 uur. Als u om 11:00 uur nog niet bent uitgecheckt, kunnen er kosten voor laat uitchecken in rekening worden gebracht. Als je om 15.00 uur nog niet bent uitgecheckt, kunnen we een extra nacht in rekening brengen. Openstaande saldi worden afgeschreven van je creditcard.

6. Ontbijt

Ontbijt wordt geserveerd tijdens de week van 8:00 tot 10:30. In het weekend wordt het ontbijt geserveerd van 7:30 tot 11:00 uur.

7. Bagage

Het is mogelijk om je bagage gratis achter te laten op de dag van het uitchecken. Neem gewoon contact met ons op en we bewaren het voor je in onze bagageruimte.

8. Laat uitchecken

Afhankelijk van de beschikbaarheid is laat uitchecken mogelijk tegen betaling van een toeslag.

9. Geen voorstelling

In het onfortuinlijke geval dat u niet komt opdagen op de dag van aankomst, wordt het volledige bedrag van de reservering inclusief belastingen in rekening gebracht op uw creditcard. Let op: als de kamer niet voor 24:00 uur is ingecheckt, wordt de kamer door het systeem automatisch als 'no show' aangemerkt. Dit betekent dat de reservering wordt geannuleerd, maar de verplichting om het volledige bedrag van de reservering te betalen, inclusief belastingen, blijft bestaan. Als u na 24:00 uur arriveert, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen, zodat we de kamer voor u kunnen vasthouden en u relevante instructies kunnen geven voor toegang tot de kamer.

10. Factuur

Er wordt een factuur gestuurd naar het e-mailadres dat bij de reservering of bij het inchecken is opgegeven. Facturen kunnen niet worden gewijzigd na het uitchecken.

11. Leeftijd

Als je minderjarig bent en je bent niet vergezeld door iemand van 18 jaar of ouder, behoudt Hotel De Orangerie zich het recht voor om je uit het hotel te zetten.

12. Kamerbezetting, kinderen en extra bedden

De maximale bezetting van een tweepersoonskamer is 2 personen, een driepersoonskamer kan 3 personen herbergen, een familiekamer 4 personen. Er is geen capaciteit voor extra bedden in de kamer. Kinderen tot 15 kg en 120 cm kunnen slapen in een babybedje in sommige kamers, dat van tevoren tegen betaling moet worden gereserveerd. Maximaal 1 babybedje per kamer.

13. Huisdieren

Bij Hotel De Orangerie zijn huisdieren (katten en honden) toegelaten.

14. Niet roken

Hotel De Orangerie is een strikt rookvrij hotel. Roken is verboden in de kamers en het hele hotel, en roken en/of knoeien met het brandalarm zal resulteren in een boete van €250,- (tweehonderdvijftig euro).

15. Parkeren

Het hotel beschikt over een beperkt aantal parkeerplaatsen tegen een toeslag. Neem contact op met de receptie om een parkeerplaats te reserveren.

16. Schade aan hotel

Eventuele schade aan kamers of het hotelterrein veroorzaakt door uw gezelschap tijdens het verblijf en ontbrekende items bij uw vertrek zullen in rekening worden gebracht op uw creditcard in ons bestand.

17. Kostbaarheden en verloren voorwerpen

U erkent en gaat ermee akkoord dat Hotel De Orangerie niet aansprakelijk kan worden gesteld voor verloren, beschadigde of gestolen items. Als je iets achterlaat, is het je eigen verantwoordelijkheid om het terug te halen.

18. Draadloze internettoegang (gratis)

Ons draadloze netwerk wordt geleverd zonder enige garantie, expliciet of impliciet. We garanderen niet dat toegang tot ons draadloze netwerk te allen tijde ononderbroken, tijdig, veilig of vrij van fouten zal zijn of aan uw vereisten zal voldoen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de veiligheid, integriteit, nauwkeurigheid of volledigheid van informatie die u verzendt of ontvangt tijdens het gebruik van ons draadloze netwerk. Ons draadloze netwerk wordt je naar eigen goeddunken aangeboden. Uw toegang kan om welke reden dan ook worden geblokkeerd, opgeschort of beëindigd.

19. Opname en fotografie

Voor elke audio- en video-opname, fotoshooting, reproductie of weergave van beelden, inclusief de gebouwen en terreinen van het hotel anders dan voor strikt privégebruik, is onze voorafgaande goedkeuring vereist. Toestemming kan worden verkregen door contact met ons op te nemen.

20. Aansprakelijkheid van Grand Hotel Normandy

Onze aansprakelijkheid jegens u is niet hoger dan het bedrag van de kosten die u aan ons hebt betaald, behalve voor zover aansprakelijkheid wettelijk niet kan worden uitgesloten of beperkt. We zijn ook niet aansprakelijk voor speciale, indirecte of gevolgschade.

21. Overmacht

Hotel De Orangerie is niet aansprakelijk of betaalt geen vergoeding voor het niet leveren van gecontracteerde diensten als gevolg van omstandigheden buiten onze controle, (natuurlijke) rampen, brand, (oorlogs)acties en terrorisme, industriële geschillen, ongunstige weersomstandigheden, stakingen, rellen, burgerlijke onrust, overheidsvoorschriften of andere catastrofale gebeurtenissen, omstandigheden of noodsituaties die het onmogelijk, illegaal of onmogelijk maken voor gasten om in Hotel De Orangerie te verblijven.

22. Groepsreserveringen

We verzoeken u contact op te nemen met het hotel als u een groepsreservering wilt maken. Wij beschouwen een reservering van 5 of meer kamers als een groepsreservering en zijn onderhevig aan revisie en goedkeuring door het management.

23. Toepasselijk recht en jurisdictie

Deze algemene voorwaarden en alle boekingen die op grond daarvan worden gemaakt, vallen onder en worden geïnterpreteerd in overeenstemming met Belgisch recht. Deze rechtskeuze doet geen afbreuk aan de consumentenbescherming die wordt geboden door bepalingen waarvan niet bij overeenkomst kan worden afgeweken op grond van het recht dat, bij gebreke van een rechtskeuze, van toepassing zou zijn geweest in het land waar u verblijft.

Privacybeleid

Omdat u gebruik maakt van onze diensten en/of ons uw persoonlijke gegevens geeft, verwerkt Grand Hotel Normandy uw gegevens. Hieronder volgt een overzicht van de persoonlijke gegevens die we verwerken:

-Naam en achternaam
-Adres
-Telefoonnummer
-E-mailadres

1. Doel van de verwerking en rechtsgrondslag:

We gebruiken de volgende legitieme gronden en doelen bij het verwerken van uw persoonlijke gegevens:

Uw reservering beheren: Overeenkomstig GDPR Artikel 6(1)(b) is de verwerking vereist om een contract waarvan u partij bent uit te voeren. Communicatie: Om diensten uit te voeren, u op de hoogte te stellen van wijzigingen in onze producten of diensten, of klantenservice te bieden, kunnen we u mogelijk bellen of u een e-mail sturen. Overeenkomstig GDPR Artikel 6(1)(f) is de verwerking vereist voor de legitieme doeleinden van de verwerkingsverantwoordelijke. Het aanmaken van een account: om het aanmaken van een account voor geüpgradede diensten mogelijk te maken. Uw toestemming, die de basis vormt voor de verwerking, is op elk moment ongedaan te maken (Artikel 6(1)(a) GDPR).

2. Bewaren van gegevens:

We bewaren uw persoonlijke gegevens nooit langer dan strikt noodzakelijk is voor de doeleinden waarvoor ze werden verkregen. Persoonsgegevens met betrekking tot boekingen worden bewaard voor [enter duration of retention]. Aanvullende persoonlijke gegevens kunnen zo lang worden bewaard als nodig is om de bovengenoemde doelen te bereiken of totdat u uw toestemming intrekt.

3. Delen van gegevens:

Als het delen van uw persoonlijke gegevens met verschillende derde partijen vereist is om onze diensten uit te voeren (zoals betalingsverwerkers en serviceproviders) of om te voldoen aan wettelijke vereisten, kunnen we dit doen. We zorgen ervoor dat alle derde partijen waarmee we je gegevens delen voldoen aan de GDPR-voorschriften of de nodige beveiligingsmaatregelen hebben getroffen.

4. Rechten van betrokkenen:

U hebt het recht om uw persoonlijke gegevens in te zien, bij te werken of te verwijderen. Je kunt dit zelf regelen door contact met ons op te nemen of door naar de persoonlijke instellingen van je account te gaan. Contacteer ons bij vragen of verzoeken over uw privacy of de veiligheid van uw persoonlijke gegevens via info@hotelorangerie.be. U kunt ons ook contacteren:
per telefoon: +32 (0)50 34 16 49
op het fysieke adres van Hotel De Orangerie: Kartuizerinnenstraat 10, 8000 Brugge, België

5. Maatregelen voor gegevensbeveiliging:

We nemen adequate organisatorische en technische voorzorgsmaatregelen om misbruik, verlies, ongeautoriseerde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeautoriseerde wijziging van uw persoonlijke gegevens te voorkomen, omdat we de beveiliging van uw gegevens zeer serieus nemen. Deze voorzorgsmaatregelen zijn onder andere :

  1. Toegangscontrole - Rolgebaseerde toegangscontroles en gebruikersverificatie beperken de toegang tot persoonlijke informatie.
  2. We verzamelen en bewaren alleen persoonlijke gegevens die nodig zijn voor de beoogde doeleinden.
  3. Encryptie: Gegevens die via onze website worden verzameld, worden zowel onderweg als in rust versleuteld om onbevoegde toegang te voorkomen.
  4. Er zijn maatregelen genomen om de fysieke toegang te beveiligen tot faciliteiten waar persoonlijke gegevens worden verwerkt of opgeslagen.
Made with by Albastria.com